Toppen helg

Jag fick klagomål om dålig uppdatering.. så tänkte göra ett litet inlägg såhär på nattqvisten.. :P Helgen som var har spenderats med underbara tjejor! Fredagskväll mina fina kusiner Marie och Sara <3 Hade en grym tjejkväll med mackor, te, film och babbel! Toppen! I lördags firades en annan Sara, min Gotlands-Sara. Var hemma hos henne först för att avsluta natten på Solli tillsammans med Cissi. Som sagt en riktigt grym helg!



En något suddig bild på mig från utekvällen.. Den enda jag hade i mobilen.


Kommentarer
Postat av: Marie

Fina du <3

2010-09-22 @ 21:38:22
URL: http://lillamary.blogg.se/
Postat av: Sara.L

Tack för en undebar härlig kväll:) Puss vackraste!

2010-10-10 @ 13:20:02
Postat av: J

Nästa gång kör vi en allnighter å inte bangar som sist, lovar ;)

2010-10-15 @ 17:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0