Here we go again..

Jaha.. Dåå var det dags igen.. Har så jäkla ont! Ringde nyss till ersta sjukhus och pratade med en syrra som efter ett långt samtal säger att hon ska försöka få någon doktor att ringa upp mig. Det är ju så jääkla svårt att få hjälp på en helg men dom är verkligen GULD värda där, för dom försöker verkligen.. oftast iaf om det inte är någon skitkärring man talar med. Åka in akut till ett annat sjukhus gör jag bara inte! Det skulle va om jag typ låg dödssjuk utan egen vilja :P För det är så kasst! Åkte akut till Huddinge för samma problem som nu för några år sedan helt i onödan kan man säga. Jag fick en salva och helt fel diagnos. De lyssnade inte ens. Och tyckte jag var fjantig som åkt in för det "lilla" som de då trodde det var.. Tror deras motto är "Det man inte ser, finns inte" Sen fick jag tillslut en undersökningstid på riktigt och jag kan väl säga att det var mer allvarligt och mer smärtsamt än vad de på akuten trodde.. Så nej tack! Men visst är det bra att akutmottagningen finns för dom som de verkligen kan hjälpa. 

 Ska ju jobba idag! Men det går nog inte.. buuhu! Kände verkligen för det. Sen får man en massa samvetskval mot sina kollegor också.. =( Allt bunkras bara på. När ska det sluta!?

Kommentarer
Postat av: Marie

Gumman jag lider med dig, vill inte att du ska ha sådär ont igen! Jag har sett dig när du har ont och det är ingen rolig syn, tycker så himla synd om dig!



Hoppas verkligen dom ringer upp!



Love you <3

2010-10-10 @ 10:41:43
URL: http://lillamary.blogg.se/
Postat av: Sara.L

Men vännen hu! känns det så igen, tänker på dej och du vet att jag finns här i alla lägen. Massor av krya på dej kramar! Älskar dig, puss!

2010-10-10 @ 13:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0