Fullt ös

Hej kära vänner/ovänner? Nääe jag hoppas verkligen inte jag har några "fiender" som läser min blogg. Det vore ju ytterst patetiskt isåfall. Undra om jag ens har några riktiga ovänner.. Hmm. Får tänka på den..

Nu är jag iaf tillbaka från min plugga-plugga-plugga tentakoma. Puuh! Den skrevs i fredags och det kändes helt okej. Skulle bli förvånad om jag blev kuggad faktiskt. we ll see.

Pratade nyss med mami i telefonen och glömde faktiskt säga att jag var ute igår.. Jag träffade Liselotte en stund på kvällen, vi åt en bit mat på stan å så. Men när hon gick hem så fortsatte mina äventyr hela natten lång. Lite får man väl lov att fira efter att man skrivit tenta. Eller är det en lam ursäkt? Man kan nog alltid hitta nåt som är värt att firas, om man nu så vill. Jag träffade också två nya vänner! Från Frankrike och USA.

Nu är jag aaaaaaphungrig! Måste ta mig till affären och handla. ORKA! ;)


På mig och min vän from France. Vet inte om han vill bli sedd i min blogg
därav den konstiga lite avhuggna bilden ;P


Kommentarer
Postat av: Marie

Det där med ovänner kan du och jag ta ett snack om ;) Och det vore jävligt patetiskt om någon sån läser din blogg! Men vet vet, jag kanske också har några såna som läser mig :P hehe

2010-10-02 @ 19:39:19
URL: http://lillamary.blogg.se/
Postat av: camenski

Hahaha!! Ja det kan vi göra du ;)

2010-10-02 @ 19:52:03
Postat av: Sara.L

Fin bild älsklis!

2010-10-10 @ 13:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0