Blääk

Imorgon blir det en mindre operation.. inget allvarligt men ack så jobbigt ändå. Avskyr hela grejen. Sist spydde jag som en .. jag vet inte vad.. efter oppen.. bläääk! Just nu känner jag ingenting.. inte ledsen, inte arg. Inget alls. Är det bra eller dåligt? Kanske släpper nån tår imorgon. Det fick ju Marie uppleva sist när hon följde med. Herregud vad jag bölade då. Utlösande faktorn var ju att det blev stockholms blodbad längs min arm. Och jag som tycker sååå mycket om blod. Bläääk Blääk Blääk!! Tack kära Mami för att du vart med mig idag! <3

Kommentarer
Postat av: Marie

Det är okej gumman, det går till en gräns, sen rinner bägaren över men det behövs ibland. Önskar dig all lycka imorgon och förhoppningsvis känns det mycket bättre när du är opererad :)



Älskar dig <3 du och jag <3

2010-10-11 @ 19:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0