Forget everything you know, vampiers do exist!

Okej här kommer ett livstecken från mig. För er som undrat vart jag hållt hus så har jag helt enkelt inte orkat skriva nåt. Vad ska jag skriva? Så har det kännts. Men nu gör jag en kraftansträgning iaf.. Under veckan har jag varit på salong och fixat naglarna, de vart faktiskt jätte fina. Idag är det lördag och jag vill göra nåt kul samtidigt som jag känner mig helt slut...




Såhär blev naglarna.. är ju lite suddigt här men man ser ju iaf..





Nyaste kortet på mig.. funderar  på om man ska göra lite mörkare bruna slingor ikväll
men vet inte.. vad tycks? Risken finns att jag är för rastlös ikväll att jag bara gört, rakt av bah! ;)


Kommentarer
Postat av: Marie

Du e så fin gumman <3

2010-11-13 @ 19:09:09
URL: http://lillamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0