♥ Dag 1 – Presentera mig själv


Vad finns det att säga som inte de flesta redan vet om mig?
Jag är född 4 år in på 80-talet en sommar i juli. Jag lever ett fullspäckat liv med heltidstudier inom kultur och extra jobb på Stadium. Vilket jag trivs väldigt bra med. Utöver det försöker jag få ihop tid för de som står mig nära. Jag älskar att träna på gym, något som blivit lite lidande nu under sommaren pga av operation. Men nu är det dags att kasta sig in i svettets bana igen. Det känns skitbra! Annars är jag väl lite smått en hockeynörd. Kikar gärna på matcher i livligt sällskap. Jag bor i min egna lägenhet. Mitt hem är verkligen min borg. Som person kan jag nog ibland upplevas som lite reserverad för de som inte ännu känner mig, vilket har sina bakliggande orsaker. Men mest är jag nog bara väldigt glad och positiv. Skratt och sjuk humor är nog mina största kännetecken! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0