Tentor

Har preciiiis renskrivit två tentor som nu är mailade till läraren :D har dock en kvar i detta delmoment men jag fattar naada, haha. Tar den sen.

Ska snart göra ett skutt in i duschen för att sen åka in till skolan, har föreläsning kl 18.
Sen ska jag jobba onsdag-fredag, göttigt. Sen på lördag ska jag på tjejkväll och sjunga singstar och dricka vin! På söndag blir det förhoppningvis bio med Marie! :D Så himla mysigt ska det bli. Jag lyckas hålla mig uppbokad hela tiden med nåt ;) Men jag måste även försöka få in en tid till att träffa ännu en person! :)

Sen så har jag shoppat två nya kavajer, de var väldigt fina, båda i kort modell. En svart och en puder beige ;) vet dock inte om man kan kalla den sista för kavaj men det stod så iaf.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vem mer ska du träffa?! Någon spännande? :p Vet jag vem det är?! :D

2010-03-23 @ 17:42:00
URL: http://lillamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0