T.Burton

Idag är det dags för nya krafter! Sovit helt okej inatt och känner mig lika stark som Bamse när han fått honung ;) Njaa.. kanske inte riktigt men lagom iaf. Kom in för en stund sedan efter att ha varit ute med Gustav på långprommis i skogen, lite kämpigt med all snö men det gick! :D

Fatta, det är heeeelg nu! så soft. Ska träffa min gamla skolkompis ikväll igen, hitta på något skojsigt. Biljard kanske.. men jag är juh så kass! och det var länge sedan jag spelade det. Slutar väl med att jag får sitta i ett hörn och hälla i mig vin istället. Det är juh iaf något som jag klarar av.. hehe.. Nej men han får väl helt enkelt låta mig vinna.. haha.

Skulle ringa CDON för att göra en avbeställning på en sak idag men de har tagit bort all telefonservice så man kunde bara maila.. aja. nu är det gjort iaf. Annars väntar jag på lite bra filmer av Tim Burton, har juh sett det mesta men kul att ha dom. Älskar TIM BURTON. Ska snart se Alice i underlandet.

.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag älskar också Tim Burton, ville se Alice i Underlandet i 3D. Det skulle vara så himla tufft hihi



Kram på dig sis' :)

2010-03-07 @ 11:02:53
URL: http://idooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0