Ooupss..

Nu har jag vart sådär dålig igen.. ingen update! kommer ju tappa de typ 4 läsare som jag har.. ;)

Nej om vi ska prata om helgen, det är väl nästan roligast så. Jag var på fest hemma hos min kusin Marie :) Det var ett litet gäng och vi hade jätte trevligt. När jag först kom till Marie lite tidigare än alla andra så slängde jag mig över hennes kylskåp och börjaade fixa mackor, jag var hungrig! Sen kom sprittten och vi Mariee började göra bål! Den var så oootroligt god, smakade verkligen sommar. Måste göra den sen igen. Folket droppade in och vi kikade på melodifestivalen, såklart vann inte rätt låt!!







Kommentarer
Postat av: Marie

Jaa det var kul gumman! <3

2010-03-18 @ 10:43:00
URL: http://lillamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0