Dåligt!

Ojoj, vad dåligt av mig att inte hålla någon update alls hära va.. stackars alla ni få som följer mitt lilla liv och har inte en aniiing om vad som händer ;) Men nu så ska jag ta mig i kragen och bunkra upp med lite info.

I onsdags var jag på skybar och tog ett glas vin med en gammal skolkompis från gymnasiet, vi har inte setts på över sex år, vi har pratat om att ses förut också men det har liksom aldrig blivit av. Men vi hade iaf riktigt skoj! Mycket att prata om och tiden räckte knappt till. Men vi har planerat in att ses snart igen. Kul.

Annars då.. igår träffade jag min Älskade Liselotte, som vanligt var det galet och skoojiigt! Riktigt fin kväll :)

Idag känner jag mig trött, sliten och död.. men inget livshotande. Bakis? Absolut! Men det är även nåt annat, det här med bakis mående känner man juh igen ..haha.. Hoppas jag inte blir riktigt sjuk. Det går nog över :)
Hade velat gå på Stortorparnas match ikväll mot Uppsala. Det är ju riktigt nojjigt nu när de ska kvala.. Man är ju så nervös att det är äckligt. Men jag vågar inte riktigt sätta mig i en kall ishall nu. Så nu hejar jag på avstånd. Hoppas att Marie uppdaterar mig när det blir mål!



Kommentarer
Postat av: Marie

Du fick ju lite update iallafall! ;)

2010-03-05 @ 23:33:36
URL: http://lillamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0