slaktbordet igen!?

Nu har mamma nyss varit här, vi fikade lite, det var skönt att tänka på nåt annat en stund. Nu har jag iaf fått en "tid" med tid menas i detta fallet flera timmars väntan på sjukhuset imorgon, men det känns iaf bra att jag får komma in och bli undersökt.. får väl se om det blir en operation imorgon eller vad som händer.. slaktbordet är ju inget nytt för mig direkt men man vänjer sig aldrig och det med all rätt!

Imorgon ska min underbara Marie följa med mig! För hon vill inte att jag ska gå igenom detta själv. Förstår ni vilken ängel hon är! Sen ska alla mina peppande vänner ha ett stort tack också, utan er i´ll die! Det finns en mycket speciell person som stöttat mig något enormt! Och fått mig att inte helt tappat hoppet. Helt otroligt att du lyckades med det när jag är som bittrast ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0