Magtjat

Jag vet att jag mest skriver om mina chron-problem nu, men tyvärr, det är liksom det enda som händer. Så ni får ha översende med att det blir mycket magtjat! Men det vet jag ju att ni har, eller hur!? Sagt och gjort så var jag på sjukhuset idag, de kollade det gamla op-snittet och lite annat runt omkring, det behövs nog göras en ny operation då jag fått yttligare en så kallad "blindgång" Men först ville de ta en magnetkamera-röntgen så man vet exakt hur det ser ut, en sådan tid kunde jag inte få förens nästa vecka.. suck. Det enda som är bra med att vänta tills nästa vecka är att jag då kan jobba i helgen. Nackdelen är att det då närmar sig veckan då vi hade planerat en resa och jag vet inte hur detta kommer gå. Får höra vad doktorn säger sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0