GNIZZZEL!!

med jämna mellanrum så hörde jag att det gnisslade, i tron om att det var vattenrören..
Det tog aldrig slut och jag började fundera på hur man skulle lösa det hela, vem ska man ringa?
Men först oh främst ville jag veta vart själva ljudeet kom ifrån.. i den vilda jakten så spårade jag ljudet ut till hallen. Jag stod ett tag och lyssnade...gnniizzel.. sa det. Fan från taket!? Så jag tog en stege och klättrade upp mot ljudet oh .. GNIIIIZZEL.. rakt i örat! Och nej det var inte rören.. det var brandvarnaren som höll på att få slut på batterier. SUCK! Men ett mindre problem att oroa sig för. Imorgon åker jag in till sjukhuset igen. Here we go again!


Kommentarer
Postat av: Mary

Hahah, du är så skön!!

2010-07-01 @ 11:20:53
URL: http://lillamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0