För jag vet inte..

Shit vad mina ögon är trötta!!! jag är helt slut konstigt nog, eller.. jag har inte sovit så bra, inatt drömde jag en massa konstigt och natten därpå väcktes jag utav att mobilen ringer halv tre på natten! Ingen idé att svara för då piggnar jag bara till så jag trycker bara bort och hoppas människan i fråga ska fatta hinten, men icke! Snart rings det igen och igen trycker jag bort. Försöker förklara i ett kort sms att jag faktiskt sover och ska jobba.. :P Sen tog det ett tag att somna om. Nåväl, jag överlde dagen iaf. Idag har jag varit på återbesök hos kirurgen, de kollade hur läkningen såg ut och jag fick till svar att det såg bra ut, Så det var ju skönt att höra! Lite positivitet är man väl allt värd ;)

Kommentarer
Postat av: Mary

Skönt att det såg bra ut!! <3

2010-06-21 @ 18:27:36
URL: http://lillamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0