Faaan!

Först tänkte jag tala om att midsommarhelgen var underbar! Jag firade den ute på muskö med Marie och hennes familj, jag vet inte hur mycket vi åt och hur mycket mys och skoj vi hade! På lördagen kom Sara ut och vi åt alla Sill-lunch!! Jätte gott, Tack för allt!

Nu till det mindre roliga.. jag har åter igen fått problem, samma som innan. Försökte ringa doktorn idag, fick tala med en syrra som skulle höra av sig igen när hon talat med jour-dr. hmhmm.. what to do!? Jag orkar inte detta en gång till! Jag som planerat resa med Marie i sommar och allt.. Vill inte heller göra henne besviken, vet hur myket hon ser fram emot resan. Men man vet ju inte, kanske kan komma iväg men det känns som allt bara skiter sig. Det är faan inte rätt när det jobbiga tar övertaget och man känner sig helt under isen. jag har alltid trotsat crohns och gjort det jag vill ändå, men det är svårt när det kommer till svårare saker som operation. Vilken härlig sommar!



Jag vill bara få vara frisk...

Kommentarer
Postat av: Mary

Jag vet att du bara vill vara frisk gumman <3 Det vill jag också att du ska få vara. Men du är stark <3



Älskar dig massor och jag finns alltid där för dig.

2010-06-29 @ 23:08:33
URL: http://lillamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0