Bara sova..

Idag började min morgon kl 14:00!! Vad jag har sovit länge.. men det är faktiskt lite med flit också.. att sova så mycket som möjligt så man fortare blir bra igen. Om jag ska berätta lite smått om operationsdagen kanske..

Som sagt så följde min underbara Kusin Marie med mig in, vilket var en väldig tur att hon gjorde för jag kände verkligen att jag behövde henne där, hade blivit jobbigt om jag vart där ensamen.
Allt gick väldigt smididgt.. Eftersom det var akut så fick jag gå före den långa kön till blodprovstagningen och sen fick jag träffa kirurgen väldigt fort därefter, allt flöt på. Hon tog beslutet väldigt fort att det skulle bli en operation. Sen skulle en sjuksyrra sätta in en kanyl i armen på mig och då bröt sthlms blodbad ut.. längst hela min arm och ner på golvet, fy fan!! Och jag som är blodkänslig. Marie gjorde allt i sin makt för att trösta samtidigt som hon blev tvungen att assistera sjuksyrran med papper. Sen medan vi väntade tills det skulle bli min tur till opp så lärde jag henne kortspelet "vänd tia" ;P Tyvärr så vann ju jag varje gång då ;)

Efter att allt var klart och jag vaknade upp på uppvaket halv tre så berättade dom att jag fick åka hem och att allt gått bra. Sen fick jag de efterlängtade ost mackorna!! haha! En sån lycka! Strax efter det så kom Mamma och hämtade mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0