Utan er..

Idag tog jag mig lite sovmorgon.. jätte  skönt! Och nu har dagen äntligen kommit då jag har min tid till ersta. Jag har fått en ganska så sen tid idag så jag tror nog att jag inte kommer få stanna kvar operation eller liknande idag utan isåfall får jag nog en tid en annan dag.. Tror det kommer gå ganska fort. Mamma kör in mig, Marie hade erbjudit sig att följa med också men jag tycker inte att hon ska slösa bort en solig dag för en sån sak när Mamma ändå kunde följa med. Men det betyder så mycket för mig att ha dessa människor i mitt liv, som man vet verkligen ställer upp på en när man behöver. Det hade varit h**vete med alla sjukhusbesök utan er. <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Mary

Du skulle göra detsamma för mig gumman. Älskar dig <3

2010-07-14 @ 01:05:53
URL: http://lillamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0