SMS..

Om det finns något litet som gör en så glad så är det att få ett mysigt sms, det lyfter upp ens vardag och tror det är något som vi alla uppskattar att få, right!? Men denna mycket trevliga lilla uppfinning kan även driva en till vansinne! Har jag rätt? Är det inte otroligt irriterande att inte få svar? I synelighet när det inte ens är du själv som startat mess-konverstaionen från början? Få små saker som denna kan iaf få mig att känna sig lite oviktig. Jag har säkert själv missat svara ibland men försöker iaf nu för tiden åtgärda detta så snart jag kan. :P




Sms gör en glad så texta mera! :D


Kommentarer
Postat av: Marie

Helt rätt!!

Jag blir galen på folk som inte svarar på sms man skickar, vad är det som är så svårt?!

2010-07-03 @ 23:45:22
URL: http://lillamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0