Ön

Sådär, nu var man hemma igen efter nästan 4 dagar på Gotland! Bloggar hemifrån föräldrarna då min dator slutat fungera.. måste skaffa mig en ny nu =( Fy tusan vad jobbigt men men.. var inte det jag skulle skriva om. Gotland har varit alldeles underbart! Fasten regnet tycktes aldrig vilja sluta förens när jag skulle hem på måndag kväll, då sken solen :P

 


Fredagskvällen gick vi ut på Munken, Gute var helt proppat!






På måndag visade Sara mig Visby, lite sevärdigheter blev det iaf =)


Lite lagom sliten efter denna helg.. :D

Allt som hände mellan i fredags och måndags har jag bara att säga..
Det som hände på Gotland, stannar på Gotland.

Men kan avslöja att en mysig och intressant person fann man där iaf
på helt otippade grunder ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Såå nice det var att du kom till mig och hälsade på gummsan:) Tack för en härlig helg!

2010-07-27 @ 19:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0