Killsnack..

Ikväll satt jag och pappa och kollade lite tv så kom vi in på ämnet "killar till camilla" Varför det liksom aldrig slår riktigt rätt.. Som singel har man ju dejtat en del och den värsta sorten av killar är verkligen dom som först ger sken om att vara riktigt bra för att sen vända tvärt för att de fått kalla fötter? Eller kanske helt enkelt inte fann mig så intressant längre men säg det istället då.. vi är väl vuxna? eller..? Nej istället måste man gissa sig fram varför saker och ting blev som de blev och det kan ju göra en galen! Vi tjejer analyserar redan på tok för mycket ändå ;P Pappa kom iaf fram till att jag behöver en lungt jordnära kille som är ca 7-8 år äldre än mig.. höga kriterier va.. Så ja.. haha.. finns det någon där ute för mig?

Kommentarer
Postat av: Anders

Men det gör det ju! :)

2010-08-29 @ 12:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0