Känsliga tittare varnas!

Idag hände lite mer än vanligt i mitt för närvarande ganska ointressanta liv. På dagen gick jag som vanligt hem till mina föräldrar för att sola på deras altan.. somnade som vanligt. Sen när mamma kom hem så skulle vi baka pizza! Den vart jätte god fast lite bränd :P Aja, det gick iaf ner! Sen kom Marie förbi och gjorde sällskap, det var jätte mysigt! Sen var det dags för Nisse att få mat.. Nisse är en majsorm som nu för tiden bor hemma hos min bror, Lena och barnen. Fy fan säger jag bara, det var rena rama skräckfilmen att se på men ändå kunde jag inte låta bli.. Marie var väldigt nyfiken hon också haha.



Marie petar på Nisse :P



Nisse äter upp musen som han själv dödat.. hjälp


Kommentarer
Postat av: Marilyn

Fy vad äckligt!!!!!!

2010-07-10 @ 22:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0