Gustavsberg..

vet ni att igår ringde de från sjukhuset och sa att jag kunde få komma idag halv elva istället för nästa vecka för det var en som avbokat!! Snacka om jag blev glaaad! Nu känns hoppet lite närmre :D Mamma och Marie följde me dmig dit, jätte skönt med sällskap! Efter att magnetröntgen var avklarat så gick jag ner till kirurgen för att skaffa en tid dit också när jag nu ändå var där. Så jag fick en till tisdag nästa vecka, känns också väldigt skönt!!
Jag har bara varit hemma denna vecka pga man inte haft varken ork eller lust att göra så mycket (vilket gör mig väldigt rastlös) Men mamma hade kommit med ett förslag att ta bilen till Gustavsberg om jag orkade, så dit begav vi oss en liten stund och det var behövligt och jätte trevlligt! Mamma bjöd på mat :D Tack för idag till er båda!


Uteserveringen där vi åt bakad potatis


Taget i ett oväntat  ögonblick? ;)


Jag köpte ett par skor som jag bara ääälskar! Har tittat på liknande förut  :)
455 kr ett kap!


Kommentarer
Postat av: Mary

Tack själv gumman :)

2010-07-11 @ 18:28:58
URL: http://lillamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0