...

Jag har varit lite dålig på update nu va.. I helgen var jag borta och har inte haft ork till någon update fören nu. Jag har iaf haft en underbar helg tillsammans med Marie och några underbara boys som vi träffade! Himla roligt var det med mycket skratt och crazyness :D

Igår var jag in och operarade mig igen.. Har väntat ett tag på att få det gjort så det känns bra nu när det äntligen är klart! Känner mig dock något trött.. Narkos och sånt brukar ta ett tag att repa sig ifrån. Det har inte alls gjort lika ont som operationen innan men ändå.. det känns juh!

Kommentarer
Postat av: Lilleskutt

Tack själv för alla skratt. För att inte tala om biiatchslapsen på Håkan. Underbart. Njöt av varje sekund :P



Hoppas din OP gick bra och att du återhämtar dig fint. Krya på dig!!

2010-07-23 @ 11:33:58
Postat av: Mary

Vi har ju alltid kul tillsammans babe! :D



Love u

2010-07-23 @ 17:00:16
URL: http://lillamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0