Vaken!

Har man sett på maken, klockan är 10 och jag har redan varit vaken sen klockan 09, det är helt oootroligt! kanske kan bero på att de ringde från jobbet då och fågade om jag kunde jobba, den enda dagen som jag inte kan för jag har skola på eftermiddagarna. Det är så typiskt också för jag missar ju alla hemma hockeymatcher.. suck. Nu har jag iaf ätit 2 st knäckemackor och svept lite te. Jag ska iväg och träna klockan 11, blir ett gympapass och lite gym på det, det blir näääjjse. Ska försöka dokumentera det så gott det går :P


Imorgon ska jag laga ett hål, jäkla tand! Så det blir ju kul. Första gången jag ska till den tandläkaren, har nämligen bytt från folktandvården till ett tandläkar team på kungsgatan, hoppas de är trevliga där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0