Utflykt

Vilken dag! Jag kom inte i säng förens halv fyra inatt, fick sent besök! Men mycket trevligt, mycket skratt och många skålar ;) Länge sedan vi hade en såndär helylle kväll tillsammans. Fina Liselotte :)

Så idag var min dag minstsagt trött, jag gick upp klockan nio, ut med Gustav och sen fixa mig för att gå till jobbet!! Ska jobba nu imorgon söndag också så måste sova snart. Efter jobbet så åkte familjen och käkade, blev upplockad av bror och comapany. Efter det hem till mamma och hämta Gustav för att sedan åka till min vän Saaaara, hon föll också för Gurra :) Så det är därifrån jag kommer nu. Blev lite melodifestival, blev lite OS och ett guld till ;)


Det skålas i Rosé :)´långt in på sena timmen.



hahaha.. Min tjusiga sockerkaka, botten svällde så jäkla mycket! Men den var ruskig god,
så den åt vi upp, ner i magen baH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0