Tvn sover..

Se där, vaken med tuppen idag. or not!? Tänkte jag skulle åka iväg på ett pass  för att träna men motivationen sviker en så lätt, är trött och sängen känns på något sätt så otroligt varm och mjuk just idag. Till och med tvn sover fortfarande.. går inte att slå på den. :P Vad står på schemat idag då.. hmm, ska till farsta och köpa en present till simon som är mitt brorsbarn och sen en snabbis in på gymmet om jag hinner, de stänger 17 idag. Sen kanske man ska försöka plugga lite också, om jag glömt säga det så läser jag visuell och materiell kultur, mode, design, reklam, film, konst.. i like! ;)

 

Ps: Tavlan är inte längre två getter, blir alltid nåt annat än vad man tänkt sig. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0