Trötter

TjaBa! Ligger i sängen med magont.. käkade upp sockerkaksmeten som blev över när jag gjorde en ... eeh.. sockerkaka? Har inte smakat den än men tänkte jag skulle bjuda på den när jag får fin fint besök ikväll ;) Botten har svällt som en kulle så den kommer typ vingla när man för över den på en platt yta sen :) Kort kommer..

Annars då, jag och Gurra tog oss en prommis till skogås (var nog ute i nästan två timmar) mötte Marie där :) Occh jag fick en försenad alla hjärtansdag present sååå glad jag blev, så himla gulligt av henne!


Jag är förkyyyld, trött och hängig.. men ska ändå gå på matchen ikväll... det är den sista, sen slut! =( Så bara att bita ihop. Ska jobba i helgen också blir en härlig jobbhelg med snorig näsa! Oh yes!



"Här brukar jag sitta och titta ut genom fönstret" Så spännande så!



Den superfina nallen jag fick av Marie!! Tack! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Gu vilken sötis nalle och vilken fiiin vovve !!!

2010-02-27 @ 22:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0