Träning

Haha, här sitter jag i en träningsmaskin som ska ge snygg form till baksida lår och rumpa.. vi får väl se om det ger resultat. Innan det gick jag på ett lagom jobbigt pass, var nog där i allafall 1 ½ timme. Efter träningen åkte jag hem occh fixade mig lite innan jag skulle dra på föreläsning. Men sen var det kaos i trafiken för en olycka hade inträffat på T-centralen så röda linjen gick inte, men jag åkte förbi på andra spåret och hela plattformen var utrymd, det var endast en massa väktare etc där. Jag såg några som stod på spåret och höll på med plastpåsar.. eeh. läskigt! Läste nu när jag kom hem att det var en som hoppat ner på rälsen efter sin mobil, läs om det här:http://www.nyhetsverket.se/nyhet/4498/Olycka-p%C3%A5-t-centralen-stoppade-tunnelbanan Så otroligt tragiskt, men hallå.. hur dum får man va? Riskera livet för sin mobil.. eller, haha jag hade säkert gjort detsamma. Efter skolan så såg jag de 5 sista minutrarna av hockeyn och åkte sen hem med min kusin och hennes pappa. Over and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0