tandläkaren, check!

Nu äntligen gott folk är mitt hål lagat och mitt tandläkarbesök ur vägen.. tills den 23 feb. Då ska jag dit igen och göra någon slags rening av mina tänder samt lacka dem.. blir bra det! Även fast han tyckte att jag hade bra och fina tänder så skulle det vara nyttigt att göra det, så de blir starkare. Anders som min nya tandis heter var mycket duktig. Jag tycker tanden blev snyggare till och med innan det ens var hål i den.. ett så nogrannt jobb på en tand som ändå ingen ser. awesome! Men nu är jag hungrig och bedövningen vägrar släppa, jag fick två sprutor för jag tyckte det ilade när han borrade efter bara en. "Då tycker jag vi tar en till" sa han och jag bara nickade inställsamt. Det roliga vara att han nynnade hela tiden. När han var färdig påpekade jag det med att säga "Ditt nynnade lugnade mig" eftersom jag är tandlagningsrädd, vilket han visste om. Han bara skrattade och sa "Nynnade jag? Haha, det tänkte jag inte på, men vilken tur att det hjälpte" And ooh yes it did!

Ps. Det vart inte med laser utan vanlig borr. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0