Glad

Igår kom Gustaaaav!! :D Han är så himla mysig. Verkar som han kom till ro ganska så fort ändå, inga problem inatt. Han sov så snällt vid mig hela natten och halv nio i morse var vi ut på promenix, känns ovant men skönt att komma ut så tidigt nu, eftersom jag har skola på kvällarna. Ska hem till min bror senare idag för lite barnpassning =)

På tal om ingenting, jag är glad.


Lilla söta =) vart har jag hamnat!?
C:\Users\camilla\Documents\Mapp för Bluetooth-utbyte\DSC00396.JPG


Morgonkiss. meenhe kan vi gå istället för att fota!?


Kommentarer
Postat av: Marie

Naaw så söt!!

2010-02-25 @ 15:56:07
URL: http://lillamary.blogg.se/
Postat av: Marilyn

Men så sööööt

2010-02-25 @ 21:26:47
Postat av: Liselotte

Iiiih! vad söt! Fast Elmer skulle äta upp honom ;)

2010-02-25 @ 22:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0