Födelsedagsfika

Tjiiiho!! Nu är jag hemma efter jobb och kalas. Jobbet gick smidigt men ojoj så hungrig jag var efter, som tur var så åkte man direkt till dukat bord hemma hos kusinen som firade sin födelsedag.. i förskott och hennes mamma som firades i efterskott :) Grattis till er båda. Maten var sååå god, lasange ;) och sen massa gott efter det också, magen står åt alla håll nu, fortsätter det såhär är jag snart en tjoooockiiis. Kom hem till Gurra som mamma sett efter under dagen och ujuj så glad han blev, for nästan upp i famnen på mig. så sööööt!! Känns bra att det iallafall finns någon som saknar en och blir så glad över att se en. Tack Gustav, jag behöver det.

Kommentarer
Postat av: Marie

Riktigt mumsigt! ;)

Men vart är din uppdatering? :P

2010-03-02 @ 19:48:21
URL: http://lillamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0