Finaste söndag

Tjiihoo! idag var jag iväg och jobbade 12-16, tiden gick ganska fort. Inget speciellt som hände där direkt.. efter det så åkte jag hem till mina föräldrar för att äta middag tillsammans med min bror (och Lena!) som äntligen kommit hem från Thailand. Förutom alla fina minnen han har så kan jag nu sluta vara avis, jag vill också åka dit. Jag och Marie har pratat om det men då gäller det att få ihop pengarna först, inte lättaste när man pluggar (som vi båda gör) iallafall.. jätte mysig middag var det. Söndagskvällen blev inte sämre den, snarare tvärtom, så mycket mys! :) vad kan jag säga.. bästa söndagen på länge! I like!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vill verkligen åka! :D

2010-02-15 @ 11:09:40
URL: http://lillamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0