julafton

Snart är det jul.. förutom en uppsats som hänger över mig så känns det ganska så fridfullt och det mesta rullar på. Känner mig ganska så nöjd där jag är nu.

Det ska bli så mysigt att fira julafton dock kommer några vara saknade. Men de får jag träffa på "lilla julafton" som vi säkert kommer ha :)

Pratade med min mamma lite fort under dagen, hon var på jobbet. Shit vad man kan få en såndär riktig saknad efter sin mamma ibland. Åå mamma.. tack för att du alltid lyssnar på mig. Älskar dig! Älskar såklart hela min familj men visst har man ett särskillt band till sin mamiii ♥

Kommentarer
Postat av: tompa

hej såg dig på andliga sverige när ska du komma in där då? :D

2010-12-23 @ 12:12:59
Postat av: Marie

Vi får mysa en annan dag <3

2010-12-23 @ 22:19:17
URL: http://lillamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0