Jag trodde jag skulle dö!

Jag gick över torget vid medis då jag plötsligt ser en man ställa en stor svart trunk på en bänk och därefter började kuta arslet av sig.. Det första som dök upp i huvet på mig var såklart BOMB! Samtidigt som hjärnan försökte tänka realistiskt.. att varför skulle någon vilja bomba medis en kväll knappt med folk ute? Men såklart blir man rädd med tanke på vad som hänt i sthlm och allt.. annars hade jag nog inte reagerat som jag gjorde. Jag såg iaf en polisbil parkerad och gick dit och berättade vad jag sett.. Så dom slängde sig ur bilen för att undersöka saken. Men det verkade som att han som ägde väskan kom tillbaka för de stod och pratade med någon där. Tror de sa "Ajabaja" till honom.. lite får man ju tänka sig för tycker man. Eller är det bara jag som är för nojig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0