♥ Dag 8 – Ett ögonblick

Okej.. jag vet... dag 8a är ganska så försenat. But here we go!

Ett ögonblick.. Iiiih vad svårt! Måste nog välja det ögonblicket som de ringde från Pernbys målarskola för att säga att jag var en av de 13 som kommit in! av ca 150 sökanden. Jag var helt överlycklig och kunde knappt tro det. Att min konst verkligen var så pass bra. Jag kände mig riktigt stolt. Och de två åren jag gick där är för mig oslagbara. Jag utvecklades enormt, både konstnärligt och som människa. Och är aldrig något jag kommer ångra. Jag är stolt över mig själv att jag går min egna väg och inte låter mig påverkas av vad andra säger och tycker. När du tror på dig själv har du vunnit mycket. Men såklart är det skönt om man ibland får en klapp på axeln och någon säger hur stolt man är över en.




Denna gjorde jag under Pernbys-tiden


Kommentarer
Postat av: Marie

Du är så duktig! <3

2010-12-17 @ 17:37:34
URL: http://lillamary.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag är grymt stolt över dig min vän♥

2010-12-20 @ 21:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0