♥ Dag 7 – Min bästa vän

Jag har ingen bästa vän.. jag har flera! Jag är nog lyckligt lottad. Eftersom mina vänner är de bästa som finns. De som jag umgås mest med är Liselotte, vi har hängt ihop sedan mellanstadiet. Alltså ca 10 år nu. Sara, som jag träffade för ca 4 år sedan, men det känns som längre. Och Marie som är min kusin men som jag på senaste tiden kommit att stå nära. Dessa människor delar jag allt med. De vet nog faktiskt mer om mig än någon annan. Och jag vet nog endel om dem också. Riktigt vänskap handlar om just det, att man ska kunna prata om allt med varandra. Och det känns bra att ni vill anförtro er till mig. Det finns såklart fler fina vänner som jag älskar. Men just dessa har följt med mig i mitt liv både i motvind och medvind på jobbiga sjukhusbesök till roligaste festerna. Lyssnat när jag ältat "kärleksbekymmer" och andra livets gåtor. Ni har verkligen funnits där för mig i exakt alla väder. För vilket jag är evigt tacksam. Tack för att ni finns! Glöm aldrig att jag älskar er! ♥ 


Kommentarer
Postat av: Marie

Du är en av få som typ vet allt om mig. Älskar dig som bara den. Finns alltid där för dig. Puss <3

2010-12-06 @ 16:28:22
URL: http://lillamary.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack själv min skatt för att du finns...älskar dig så♥

2010-12-06 @ 17:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0