Firades <3

Liselotten var hemma hos mig och firade min födelsedag lite sådär i efterskott.. jag fick jätte fiiina presenter utav henne.. En Gucci plånbok, en röd LV necisär som kan användas som mini väska, ett armband, toffasar och en nallebjörn som var som en tvätthandske ;) Suuuuuperfina presenter som jag blev enormt glad över! Firandet skålades såklart i champagne över en tallrik pommes och bea haha. Som Liselotte sa "Om vi vill ta ett fint glas champagne till en tallrik pommes, ja då gör vi det! Thats just our kind of style ;)





Skål =) (Okej, det är ingen utav oss som dricker direkt ur flaskan utan vi håller bara upp den för fotots skull!)




Plånboken som jag fick, dock ett väldigt oskarpt kort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0